
Na fali wzrostu znaczenia kwestii związanych z ESG (z ochroną środowiska, ładem społecznym i korporacyjnym) dyskusja na temat zarządzania różnorodnością w organizacji czy właściwie zarządzania różnorodnością i tworzeniem włączającej kultury organizacyjnej (diversity & inclusion, D&I) zaczyna znajdować swoje miejsce na agendach zarządów. Wynika to między innymi z tego, że w ramach aspektu społecznego ESG odnajdziemy zagadnienia związane z wpływem na lokalne społeczności, konsumentów, a także skupieniem się na odpowiedzialności firmy jako pracodawcy.
Dziś wzrasta znaczenie zagadnienia różnorodności na rynku. Różnorodność nie jest tematem, który podejmują tylko pionierzy, ale staje się elementem szerszej dyskusji. Globalnie aż 76 proc. konsumentów wskazuje, że chętniej wybierają firmy, które aktywnie działają w zakresie ich wpływu społecznego (PwC Consumer Intelligence Series, czerwiec 2021). Coraz więcej firm to zauważa i podejmuje większe starania w kierunku zrozumienia i kształtowania kultury swojej organizacji. Niezaleznie od tego, wiele organizacji zostanie poddanych większej transparentności z uwagi na nowe obowiązki płynące z wprowadzanych dyrektyw UE.
Podczas szkolenia opowiemy sobie o tym w jaki sposób i do jakiego stopnia ten obszar będą kształtowały nadchodzące regulacje, w szczególności dotyczące transparentności wynagrodzeń i raportowania zrównoważonego rozwoju. Porozmawiamy o faktach i mitach narosłych wokół tych zagadnień oraz o tym jak firmy mogą praktycznie podejść do zaadresowania kluczowych zagadnień z obszaru społecznego w ramach ESG.
TERMIN
FORMUŁA
Koszt
Jakie są korzyści z wzięcia udziału w wydarzeniu?
- Zrozumienie nowych regulacji: Otrzymasz szczegółowe informacje na temat nadchodzących dyrektyw dotyczących transparentności wynagrodzeń (EU PTD) oraz sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju (CSRD), co pozwoli Twojej firmie lepiej przygotować się na zmiany.
- Praktyczne wskazówki: Poznasz konkretne kroki, które można podjąć w celu dostosowania polityk firmy do nowych wymogów prawnych, w tym jak skutecznie zarządzać różnorodnością w organizacji.
- Budowanie przewagi konkurencyjnej: Dzięki zrozumieniu i wdrożeniu zasad ESG, Twoja firma może zyskać przewagę na rynku, przyciągając świadomych konsumentów i inwestorów.
- Wsparcie w implementacji zmian: Zdobędziesz narzędzia i wiedzę, które pomogą w skutecznej implementacji nowych regulacji, co jest kluczowe dla uniknięcia potencjalnych sankcji i utrzymania zgodności z przepisami.
- Networking i wymiana doświadczeń: Spotkasz innych profesjonalistów z branży, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami i praktycznymi rozwiązaniami.
Prelegenci
Bartosz Siwiak – jest adwokatem i Starszym Managerem w zespole People & Organisation. Dołączył do PwC w 2020 roku, wcześniej zdobywał doświadczenie w jednej z firm Wielkiej Czwórki. Bartosz jest ekspertem w obszarze wdrażania wymogów regulacyjnych w obszarze HR, w tym dotyczących obowiązkowych ujawnień, wynagradzania pracowników oraz kadry kierowniczej, a w szczególności unijnych i polskich przepisów związanych z wynagrodzeniami dla kluczowych osób. W jego obszarze doświadczenia znajdują się projekty związane m.in. z wynagradzaniem członków zarządów, rad nadzorczych oraz kluczowych pracowników w różnych organizacjach, w tym z budowaniem programów motywacyjnych i systemów wynagrodzeń zmiennych, przeglądami due diligence HR, obowiązkami podatkowymi i ubezpieczeniowymi w sytuacjach transgranicznych. Bartosz uczestniczy w projektach związanych z certyfikacją równych płac EQUAL SALARY oraz jest współautorem Raportu wynagrodzeń członków zarządów i rad nadzorczych.
Izabela Niewirowska – jest Managerem w zespole People & Organisation. Wcześniej Dyrektor HR z ponad 20-letnim doświadczeniem w rozwijaniu funkcji HR w międzynarodowym środowisku branży IT i we współpracy ze wszystkimi szczeblami zarządzania. Zorientowana na cele i zaangażowana w doskonalenie i zwiększanie efektywności organizacyjnej, kultywuje pozytywne środowisko pracy. Izabela jest ekspertem w obszarze strategii HR, kultury organizacyjnej, globalnych praktyk i procesów HR. Posiada doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu modeli organizacyjnych, w tym globalny projekt transformacji HR, obejmujący mapowanie i wdrażanie modelu HR, digitalizację, transfer wiedzy do Managed Service w Manili (Filipiny), działania optymalizacyjne i wdrożenie w Polsce oraz regionie bałtyckim. W projektach M&A, była odpowiedzialna za część HR w pełnym cyklu od due diligence po integrację z przejętymi grupami. Posiada doświadczenie w strategii pozyskiwania talentów i skutecznej realizacji masowych projektów rekrutacyjnych, a ze strony organizacji, we wdrażaniu globalnego modelu rekrutacyjnego. Współtworzyła spersonalizowany model EVP. Izabela zdobyła certyfikat CoachWise, uprawniający do wykonywania zawodu coacha. Jest autorką publikacji w Personnel Plus oraz była wieloletnim członkiem zarządu w Kanadyjskiej Izbie Handlowej
Kontak do organizatora:
Anna Kuleta
Specjalista ds. sprzedaży
tel. 22 118 47 17
kom. 660 244 977 anna.kuleta@dlaenergetyki.pl