Dzień dobry,
jako przedsiębiorstwo energetyczne i gazownicze z pewnością dążą Państwo do efektywnego zarządzania reklamacjami, minimalizowania ryzyka sankcji oraz budowania pozytywnych relacji z odbiorcami. Właśnie z myślą o tym przygotowałam dla Państwa specjalistyczne szkolenie, które pomoże usprawnić te procesy.
Zapraszam na szkolenie pt. “Zasady rozpatrywania reklamacji przez przedsiębiorstwa energetyczne i gazownicze“, które odbędzie się w 23 września w formule hybrydowe w Warszawie oraz online.
Dlaczego warto wziąć udział?
- Poznają Państwo szczegółowe zasady i praktyczne aspekty procesu rozpatrywania reklamacji, w tym terminy, prowadzenie korespondencji oraz ewidencję.
- Omówimy, jak prawidłowo zarządzać reklamacjami dotyczącymi rozliczeń, z uwzględnieniem najnowszych przepisów i zmian w prawie.
- Dowiedzą się Państwo, jakie konsekwencje niesie za sobą przekroczenie terminów i jakie sankcje administracyjne mogą wystąpić w przypadku nieuzasadnionego wstrzymania dostaw.
- Uzyskają Państwo wiedzę na temat ścieżek reklamacyjnych oraz alternatywnych rozwiązań, które mogą zapobiec eskalacji sporów.
- Poznają Państwo rolę Koordynatora ds. negocjacji w pozasądowym rozwiązywaniu konfliktów.
Program obejmuje między innymi:
- Przyporządkowanie reklamacji, skutki prawne i kompetencje Prezesa URE
- Nowe przepisy dotyczące formy korespondencji z odbiorcami
- Najczęstsze przyczyny reklamacji i sposoby ich rozwiązywania
- Zasady postępowania przy wstrzymywaniu dostaw i konsekwencje nieuzasadnionych działań
- Sankcje i konsekwencje prawne dla przedsiębiorstw
Prelegent
mec. Anna Eliszewska – ekspertka branży elektroenergetycznej, doradzająca podmiotom na rynku energii elektrycznej i gazu.
Informacje organizacyjne
Koszt szkolenia online: 1570 zł netto za jedną osobę (jedno stanowisko) do 8 września. Od 9 września cena wzrasta o 200 zł.
Koszt szkolenia stacjonarnego: 1770 zł netto za jedną osobę do 8 września. Od 9 września cena wzrasta o 200 zł.
Szkolenie online odbędzie się na platformie ClickMeeting. Podczas spotkania oprócz transmisji głosu oraz obrazu prelegenta, na monitorze będzie wyświetlana prezentacja, którą również otrzymają Państwo w wersji elektronicznej. Będzie również dostępny czat na którym będą mogli Państwo zadawać pytania, wymieniać się spostrzeżeniami i uwagami. Na kilka dni przed szkoleniem będzie możliwość wzięcia udziału w krótkiej transmisji próbnej, podczas której będą Państwo mogli zapoznać się z platformą oraz przetestować jej wszystkie funkcjonalności z naszą pomocą. W sprawie dodatkowych pytań technicznych służymy pomocą pod numerem telefonu kom. 694 650 580.
Szkolenie stacjonarne odbędzie się w centrum Warszawy.
